آموزش رنگ مو سامبره

از ترفندهای فوق العاده شیک برای رنگ کردن موها، می‌توان به رنگ مو سامبره اشاره کرد. این روش برای هایلایت کردن مو به کار برده می‌شود که برای موهای نازک و کم حجم یک گزینه ایده آل به حساب می‌آید. بنابراین بهتر است که قبل از انجام سامبره، ابتدا بدانید که این ترفند چیست و از کجا پدید آمد.

درباره سامبره مو چه می دانید؟!

صنعت مد و زیبایی در سال‌های اخیر با رشد چشم گیری روبرو بوده است. که یکی از زیباترین آن ها ظهور تکنیک سامبره مو می‌باشد که یک روش هایلایت جذاب محسوب می شود. در واقع این روش، باعث در هم آمیختگی لایه‌های تیره و روشن مو در یکدیگر می‌شود.

به همین دلیل از آن پس توانست به محبوبیت زیادی در بین افراد دست پیدا کند. این روش لاکچری ظاهر فوق العاده ای به چهره می‌بخشد که فوق العاده ظریف و بی نهایت زیباست. سامبره در واقع یک زیر مجموعه برای آمبره محسوب می‌شود. که پایه اجرای رنگ آن ها مشابه می‌باشد.

اما طیف رنگی ملایم و لطیف تری را اعمال می‌کند و ظاهر طبیعی تری به موها می‌بخشد. این تکنیک از مزایای زیادی بهره مند است و بدون محدودیت در انتخاب رنگ، قابل اجرا می‌باشد. سامبره در واقع یک روش پر تقاضا در بین افراد محسوب می‌شود که آسیب های مو در اثر دکلره را تا حدی کاهش می‌دهد.

از دلایلی که باعث شده است تا سامبره مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، عدم  نیاز به تمدید مجدد آن می‌باشد. این روش به سادگی قابلیت مراقبت داشته و همیشه ظاهر زیبا و شیک خود را حفظ می‌کند. در عین حال، هزینه مقرون به صرفه تری دارد و می‌توانید با خیال آسوده از این تکنیک استفاده کنید.

5 مرحله آموزش رنگ مو سامبره

همانطور که ذکر شد، سامبره یک روش عالی برای موهای کوتاه و بلند محسوب می‌شود که برای انجام آن به ترکیبات رنگ روشن و تیره و پودر دکلره نیاز می‌باشد. پس بهتر است طبق روش زیر عمل کنید:

  1. استفاده از پودر دکلره

در مرحله ابتدایی لازم است که با توجه به رنگ مورد نظر موهایتان را روشن کنید. در این ترفند می‌توانید از انواع کرم های روشن کننده نیز با توجه به درجه روشنی موهایتان نیز کمک بگیرید. حتی اگر موهایتان در عین حال دکلره و روشن است، بهتر است که از آرایشگر خود کمک بگیرید.

  1. رنگساژ ریشه موها

بهتر است بدانید که این مرحله به سلیقه شما بستگی دارد. اگر دوست دارید که ریشه موهایتان در رنگ طبیعی باشد، نیازی به انجام این مرحله ندارید. در غیر این صورت، می توانید با رنگساژ کردن ریشه مو یک تغییر اساسی در چهره خود ایجاد کنید.

  1. بخش میانی موها را سایه روشن کنید

از آنجایی که در سامبره نیاز است تا بخش میانی موها سایه روشن شود، باید به سراغ رنگ‌های روشن تر بروید. این بخش از موها باید روشن ولی در عین حال تیره تر از نوک مو به نظر برسد. پس بهتر است در انتخاب رنگ آن دقت کنید.

  1. رنگ کردن نوک مو

نوک موها، باید روشن ترین تناژ رنگی نسبت به ریشه و بخش میانی موها باشد. پس بهترین انتخاب رنگی، 2 درجه روشن تر سایر بخش های ذکر شده مو می‌باشد. رنگ های پلاتینه نیز برای نوک موها گزینه انتخابی مناسبی هستند.

  1. شستن و خشک کردن موها

مرحله نهایی بعد از رنگ کردن نوک موها، شستن و خشک کردن آن ها می‌باشد. به این صورت می‌توانید با کشیدن یک سشوار و براشینگ از سامبره موهایتان لذت ببرید. بهتر است بدانید که انجام این ترفند به مهارت و دقت زیادی نیازمند است. پس بهتر است که انجام آن را به یک سالن زیبایی معتبر بسپارید.

کلام آخر

با توجه به اهمیت زیبایی سامبره مو، افراد زیادی به انجام آن علاقه مند هستند. بر این اساس بهتر است که آن را در یک سالن معتبر انجام دهید. چرا که مرحله ریشه گیری و دکلره کردن مو بسیار حساس بوده و به دقت زیادی نیازمند است. پس باید زیر نظر یک آرایشگر حرفه ای صورت بگیرد تا آسیبی به موهای شما وارد نشود. انجام این تکنیک، برای تمامی افراد بدون محدودیت ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *