انواع برندهای رنگ مو

رنگ کردن موها یکی از بهترین ترفندها برای ایجاد تغییر چشم گیر محسوب می‌شود. بر این اساس، برندهای زیادی به عرضه انواع رنگ موهای با کیفیت و بی نظیر پرداخته اند. اگر سلامتی موها برایتان اهمیت دارد، بهتر است که خرید رنگ مو را از بهترین برندهای مورد اطمینان انجام دهید. در ادامه برای آشنایی با انواع برندهای رنگ مو با ما همراه باشید.

6 برند رنگ مو برتر در سال 1403

همانطور که می دانید، رنگ مو از مواد شیمیایی تشکیل شده است که برای موها مضر می‌باشد. اما اگر برای انتخاب آن به سراغ برند شناخته شده بروید، می‌توانید مضرات آن را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین در این صورت می‌توانید سلامتی موهایتان را حفظ کنید.

انواع رنگ موهای گیاهی با ترکیبات ارگانیک و اصلی نیز موجود هستند. که بدون ایجاد حساسیت قابلیت استفاده برای همه افراد را دارند. پس بهتر است که ابتدا با این برندها آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

  1. رنگ مو ناتورتینت

از برندهایی که انواع رنگ موهای خود را با ترکیبات گیاهی و ارگانیک ساخته است، می توانیم به ناتورتینت اشاره کنیم. این برند بهترین رنگ موهای فاقد آمونیاک، با قابلیت پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت را درتنوع زیاد تولید کرده است.

  1. رنگ مو پرستیز کالر ایرانی

از برندهای ایرانی مشهور، می توان به پرستیژ کالر اشاره کرد. این رنگ حاوی روغن آرگان بوده و باعث براقیت موهای شما می‌شود. همچنین مانع از خشکی و شکنندگی موها می شود. این مارک پرفروش در تناژهای رنگی پرطرفدار به هیچ عنوان به سلامتی موهای شما آسیب نمی‌زند.

  1. رنگ مو ایرانی مارال

از دیگر انواع رنگ موهای ایرانی با کیفیت، می توان به مارال اشاره کرد. این رنگ مو از شفافیت و درخشندگی عالی بهره مند است. همچنین حاوی روغن بادام می باشند که مانع از شکننده شدن موها می‌شود. این رنگ مو در کیفیت درجه یک و قیمت مناسبی موجود می‌باشد.

  1. رنگ مو پلت

از انواع رنگ هایی که از لحاظ ترکیبات فوق العاده می باشد، می توان به رنگ های سری پلت اشاره کرد. این برند تنوع زیادی از رنگ موها را عرضه می‌کند. همچنین در یک بسته‌بندی شیک و زیبا قابل خریداری می‌باشد. این برند یک کیت کامل را به همراه اکسیدان، ماسک مو و دستکش در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

  1. رنگ مو ماتریکس

از برندهایی که آرایشگران حرفه ای از آن استفاده می‌کنند، می‌توان به ماتریکس اشاره کرد. این برند از تنوع رنگی زیادی بهره مند است و می تواند موهای خاکستری را به صورت کامل بپوشاند. این رنگ از یک شامپو براق کننده نیز در بسته بندی خود برخوردار می‌باشد.

  1. رنگ مو آنیکا

از سایر رنگ هایی که مورد طرفدار خانم های زیادی است، می توان به آنیکا اشاره کرد. این رنگ مو از مواد خنک کننده و مولتی ویتامین بهره مند شده است. همچنین دارای یک پک کامل می باشد که اکسیدان، دستکش و کلاه رنگ را نیز می‌توانید در آن مشاهده کنید.

کدام برند رنگ مو بهتر است؟

با توجه به تنوع زیاد رنگ مو در بازار، شاید بخواهید بدانید که کدام رنگ مو بهتر است. باید بدانید که انتخاب کردن هر رنگ مو باید با توجه به جنس و ضخامت موهای شما صورت بگیرد. همچنین بهتر است بررسی کنید که رنگ مورد نظر شما، در کدام گروه قرار دارد.

به این صورت می‌توانید یک رنگ مناسب را پیدا کنید. در غیر این صورت، در بین برندهای برتر، نمی‌توان گفت که کدام مارک برتر است. همچنین انتخاب رنگ مو با برند مناسب، باید با توجه به ترکیبات رنگ و کیفیت آن نیز صورت بگیرد.

پس بهتر است که قبل از انتخاب، ابتدا بررسی های لازم را از نظر ترکیب رنگ بندی، کیفیت، متریال ساخت، میزان حساسیت موهایتان و سایر جزئیات انجام دهید.

کلام آخر

مارک های زیادی در تولید رنگ مو فعالیت می‌کنند. که در این مقاله قادر به ذکر تک تک آن ها نیستیم. بنابراین بهتر است برای حفظ سلامت موها و رسیدن به یک نتیجه عالی، رنگ مو را در یک برند معتبر تهیه و خریداری کنید. انواع برندهای رنگ مو در تنوع زیادی موجود هستند که قدرت انتخاب برای شما به راحتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *