دوره آموزشی بافت مو

دوره آموزش بافت مو

آموزش بافت مو یکی از جذاب‌ترین شاخه آرایشگری، مناسب هر سن و سالی است. بافت مو، دارای قدمتی طولانی است که به سنون قدیمی کشورمان برمی‌گردد. امروزه بافت‌های متنوع‌تری به وجود امده است و به دلیل زیبایی و نظم بیشتر موها، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. بافت مو باعث زیبایی مو شده و از آشفتگی مو، مخصوصا در کودکان و استفاده از شال و روسری به مدت طولانی، جلوگیری می‌کند. بافت مو نه تنها برای موهای بلند بلکه برای موهای کوتاه هم مورد استاده قرار می‌گیرد و حتی مورد توجه آقایان نیز قرار گرفته است. مو هم به صورت درشت وهم به صورت ریز بافته می‌شود و میتوان از ترکیب این دو با موی باز هم بهره برد. آموزشگاه کیمیای هنر، در دوره آموزش بافت مو، انواع بافت به روز و مدرن را به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصصی آموزش می‌دهد.

سرفصل بافت مو

سر فصل‌های فنی حرفه‌ای دوره آموزش بافت مو

  •  اشنایی با انواع روش های بافت مو به صورت تخصصی 
  • اشنایی با اماده سازی موها قبل از انجام بافت مو 
  • اشنایی با روش های تقسیم بندی به صورت تخصصی 
  • اشنایی با تمام ابزار و وسایل بافت مو به صورت تخصصی 
  • اشنایی با بافت موی زنانه و دخترانه به صورت تخصصی
  • انجام تمامی این مراحل با استفاده از مدل 
  • بافت موی فرانسوی
  • بافت موی دردلاک
  • بافت موی چهار تایی مکعبی
  • بافت موی تیغ ماهی
  • بافت موی ساده
  • بافت موی تزاری

هزینه و نحوه برگزاری دوره

دوره اموزش بافت مو در این مجموعه، به صورت کاملا تخصصی به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی، برگزار می‌شود. شرایط سنی خاصی برای کاراموز تعیی نشده و فقط هنرجو باید توانایی این کار را داشته باشد. وسایل و ابزار خاصی هم لازم نیست و تمامی مراحل کار زیر نظر مربی مجرب، آموزش داده می‌شود و می‌توان روی مدل، انجام داد. در صورت تمایل، بعد از آموزش این دوره، میتوانید مدرک فنی و حرفه‌ای دوره اموزش بافت مو را هم دریافت کنید. 

نیمه خصوصی

جهت مشاوره رایگان و ثبت نام دوره آموزش بافت مو با ما تماس بگیرید.

بعد ازاتمام دوره آموزش بافت مو، چه توانایی‌هایی کسب می‌کنید؟

شما با گذراندن کامل دوره بافت مو در آموزشگاه کیمیای هنر، انواع بافت مو را می‌شناسید و توانایی بافت مو با روش‌های مختلف را دارید. بدون نیاز داشتن به ابزار مخصوصی، و فقط و فقط با دستان خود، زیبایی خلق خواهید کرد. با کمب تمرین و ممارست در این کار، میتوانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و حتی مشتری خود  در جاهای مختلف را داشته باشید و درامد کسب  کنید.

بازار کار دوره آموزش بافت مو

شما پس از یادگیری انواع مو و بافت مو، می‌توانید وارد بازار کار شده و به درامد برسید.از آنجایی که کار بافت مو پر هزینه نیست، شما بسیار راحت‌تر می‌توانید به درامد دلخواه برسید.نکته قابل توجه این است که حتما حتما حتما باید با علاقه و صبر و حوصله پیش ببرید. قیمت هر بافت مو با سالن های دیگر بسیار متفاوت است اما در یه رنج قیمت خاصی فعالیت میکنند. باید توجه داشت که قد موها و پرشت پشت بودن و کم پشت بودن موهایتان به چه صورت است تا با همان  اندازه قیمت گذاری شود. همچنین بستگی به نوع بافت شما دارد هر چقدر بافت پیچیده و ریز بخواهید قیمت آن افزایش میابد. 

سوالات متداول

بعد از اتمام دوره چه مدرکی کسب می‌کنم؟

بعد از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش را دریافت می کنید.

آیا سن و سال در این دوره مهم است ؟

شرایط سنی خاصی برای این دوره تعریف نشده است و فقط کافی است که توانایی انجام ان را داشته باشید. 

آیا ابزار مخصوصی لازم دارد؟

خیر. این دوره ابزار خاصی نیاز ندارد.

آیا بعد از شرکت در دوره بافت مو میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری کیمیای هنر، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *