روش های ریمو لیفت مژه در خانه

از روش های حالت بخشیدن به مژه ها، لیفت مژه به روی تارهای طبیعی می باشد که باعث می شود مژه های شما فر و خوش حالت تر شوند. این روش امروزه به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است که کمک می کند تا بتوانید چشم هایی جذاب تر داشته باشید. با این وجود، برخی از افراد به دلایلی قصد ریمو کردن آن را دارند. پس بهتر است با روش های ریمو لیفت مژه در خانه آشنا شوید.

لیفت مژه چیست؟

داشتن مژه های حجیم و فر از آرزوهای همه بانوان محسوب می شود. چرا که باعث می شود آن ها چشم هایی زیبا و گیراتر داشته باشند. بر این اساس، سالن های آرایشی به کمک تجهیزات و مواد مخصوص لیفت مژه را انجام می دهند که باعث می شود به صورت موقت، بتوانید مژه هایی حالت دار و لیفت شده داشته باشید.

در واقع لیفت مژه باعث می شود تا دیگر نیازی به استفاده از ریمل نداشته باشید. چرا که مژه هایتان در طبیعی ترین حالت ممکن فر و بلند می‌شود. همچنین از ماندگاری 6 تا 7 هفته بهره مند است که می توانید تا این زمان از مژه های خود لذت ببرید.

با توجه به تاثیر عالی لیفت مژه در زیبایی چهره، بهتر است بدانید که در برخی از مواقعی به دلایل متنوع از جمله حساسیت های پوستی، سوختن مژه ها، نابلد بودن مژه کار، نارضایتی از حالت دهی مژه و یا سایر واکنش های آلرژیک افراد برای ریمو کردن آن دست به کار می شوند.

6روش ریمو لیفت مژه در خانه

با توجه به مزایای لیفت مژه افرادی هستند که دوست دارند آن را از بین ببرند. در این زمان بهتر است که روش های خانگی و بی خطر در زیر را امتحان کنید:

1.     به کمک وازلین

از ایمن ترین روش هایی که باعث می شود در خانه به راحتی بتوانید به ریمو لیفت مژه خود کمک کنید، استفاده از وازلین است. در این روش تنها کافی است به کمک یک برس ریمل تمیز، وازلین را به آرامی به روی مژه های خود بکشید. این کار را به آرامی چندین مرحله انجام دهید و سپس وازلین را از روی مژه ها با یک پد نرم پاک کنید.

2.     استفاده از روغن گیاهی

انواع روغن های گیاهی اعم از روغن کرچک، نارگیل و زیتون از موادی هستند که به راحتی می توانید به کمک آن ها لیفت مژه های خود را از بین ببرید. این روغن ماندگاری لیفت را کاهش می‌دهد و باعث از بین رفتن آن می شود.

3.     کیت لوسیون

انواع کیت های لوسیون متنوعی موجود هستند که به کمک آن ها برای از ریمو لیفت مژه می توانید استفاده کنید. این لوسیون را بهتر است که به کمک یک پد نرم به روی پلک خود بکشید و این حرکت را چند بار به آرامی تکرار کنید.

4.     شستشو مکرر

از روش‌های ساده‌ای که باعث می شود تا ماندگاری لیفت مژه شما کمتر شود و سریع تر از بین برود، شستشو مکرر آن به وسیله مواد شوینده مخصوص می باشد. به این صورت می توانید آن را سریع تر پاک کنید.

5.     گرم کردن مژه ها

از آنجایی که گرمی مژه لیفت شده باعث می شود تا مژه ها نرم تر شود و ماندگاری خود را از دست بدهند، پس با استفاده از باد سشوار یا کمپرس گرم می توانید باعث شل شدن مژه ها و در نتیجه از بین رفتن لیفت مژه شوید.

6.     محلول پرم مژه

از محلول هایی که به صورت آماده وجود دارد و می توانید آن را برای پاک و ریمو لیفت مژه تهیه کنید، محلول پرم است. این محلول را به کمک یک برس ریمل تمیز و نرم به روی مژه ها بکشید و در نهایت آن ها را با پد نرم تمیز کنید.

کلام آخر

لیفت مژه در عین جذابیت و زیبایی که دارد، در برخی از مواقع با نارضایتی همراه می شود. در این زمان افراد تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند به ریمو کردن لیفت و حذف کلی آن بپردازند. پس بهتر است بدانید که روش های خانگی  را با توجه به میزان موفقیت ریمو در هر مرحله چندین بار انجام دهید تا به نتیجه موفقی دست پیدا کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *