روش های موثر برای رفع موهای پشت لب با مواد گیاهی در منزل

یکی از مشکلاتی که اغلب خانم‌ها درگیر آن هستند، نحوه اصلاح و رفع موهای پشت لب است. چرا که این موها اگر با روش درست اصلاح نشوند، با تارهای تیره و ضخیم تر رشد می‌کنند و این قطعا برای خانم ها پسندیده نیست. به این منظور، بهتر است که با روش های موثر برای رفع موهای پشت لب با مواد گیاهی در منزل آشنا شوید.

 7 روش برای از بین بردن موهای پشت لب خانم ها در منزل

اینکه موهای زائد در تمامی بخش های بدن رشد می کنند، اصلا قابل انکار نیست. اما موهای پشت لب همیشه به دلیل آنکه در معرض دید بیشتری قرار دارد، برای خانم‌ها بیشتر اهمیت دارد. به این منظور روش‌های زیادی وجود دارند که با کمک آن‌ها می توانید به راحتی موهای زائد پشت لب را از بین ببرید.

این روش‍‌ها به کمک مواد گیاهی و بدون عارضه ای هستند که هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کنند و در سریع ترین زمان شما را به نتیجه دلخواه می‌رسانند. بر این اساس، بهتر است که به کمک این روش‌ها هر چه سریع تر برای اصلاح موهای پشت لب دست به کار شوید.

1.     پودر ژلاتین + شیر و روغن اسطوخودوس

ترکیب این سه مواد مهم باعث می شود تا بتوانید در بهترین شکل موهای پشت لب را از بین ببرید. در واقع باید پودر ژلاتین را در مقدار کم با مقداری شیر مخلوط کنید و 3 قطره روغن را به آن اضافه نمایید. اجازه دهید تا این ترکیب کمی به روی حرارت ملایم گرم شود. سپس آن را در جهت رویش مو به روی پوست گذاشته و بعد از خشک شدن، آن را بر خلاف جهت مو بکشید.

2.     ماست + آرد برنج

این ترکیب ساده نیز همیشه در خانه وجود دارد و نقش مهمی را در رفع موهای پشت لب بازی می‌کند. به این صورت که ابتدا این ترکیب را مخلوط کرده و زمانی که حالت خمیری به دست آورد، آن را پشت لب خود قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب بشویید.

3.     شکر + آبلیمو +عسل

از انواع روش‌های از بین بردن موهای پشت لب، ترکیب شکر و آبلیمو است. در این روش این سه ترکیب را به مقدار لازم مخلوط کرده و به روی حرارت کم قرار دهید. زمانی که به رنگ قهوه ای تغییر شکل پیدا کرد، اجازه دهید تا کاملا سرد شده و سپس آن را به روی موهای خود گذاشته و بعد از آن در خلاف جهت رویش مو از پوست جدا کنید.

4.     آرد نخود سبز + گلاب + آبلیمو

از ترکیبات موثر می توان به آرد نخود سبز و گلاب اشاره کرد. در این ترکیب تنها کافی است آن ‌ها را مخلوط کرده و به روی پشت لب بگذارید.  اجازه دهید تا 20 دقیقه مانده و سپس آن را بشویید.

5.     موز + جو دو سر

یک عدد موز را با جو دو سر ترکیب کرده و درون مخلوط کن بریزید. در نتیجه ماسک موبر شما آماده است و از آن می‌توانید پشت لب بزنید. 15 دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید.

6.     زردچوبه + سفیده تخم مرغ

این دو ترکیب را با یکدیگر مخلوط کرده و به خوبی هم بزنید تا دوام آید. سپس به خوبی پشت لب بمالید و اجازه دهید تا یک ساعت بماند. در انتها آن را آبکشی و تمیز کنید.

7.     بابونه + شکر قهوه ای

از ترکیباتی که در رفع موهای زائد پشت لب تاثیرگذار است، می توان به این ترکیب اشاره کرد. برای آماده سازی آن، تنها باید آن ها را مخلوط کرده و مقدار آب جوش به روی آن ریخته و اجازه دهید تا دم بکشد. در نتیجه آن را 20 دقیقه روی لب بگذارید تا موهای شما را از بین ببرد.

کلام آخر

از روش‌هایی که می توانید به کمک آن ها به صورت کاملا گیاهی به رفع موهای زائد پشت لب بپردازید و به یک نتیجه چشم گیر دست پیدا کنید، می توانید به این روش‌ها اشاره کرد. البته لازم است بدانید که ترفندهای زیادی نیز وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید آن ها را در منزل امتحان کنید.

دوره‌های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *