ماربل ناخن چیست؟

از روش های طراحی ناخن که بسیار وایرال است، می توان به طراحی ماربل اشاره کرد. این طراحی یک نمونه خاص محسوب می شود که سلیقه همه شما عزیزان را پوشش می دهد. از انواع طراحی هایی مورد پسند  اکثر افراد و متناسب برای هر استایلی، ماربل می باشد.

طراحی ماربل ناخن به چه صورت اجرا می شود؟

حتما همه شما بارها در شبکه های اجتماعی دیده اید که چند رنگ لاک را درون ظرف آبی ریخته و مخلوط می کنند. سپس ناخن را درون آن فرو برده و یک طراحی مرمری به روی ناخن ایجاد می شود. در واقع به این تکنیک ماربل گفته می شود که از محبوبیت زیادی بهره مند است.

امروزه اجرای این ترفند به روش های متنوعی قابل اجرا می باشد که می توانید با توجه به رنگ و سلیقه خود آن را اجرا کنید. به این سبک طراحی ابر و بادی نیز می‌گویند که بیس اجرای آن باید با رنگ استایل شما همخوانی داشته باشد.

در این روش از انواع ورق طلا، پودرهای اکلیلی و یا سایر اکسسوری های تزئینی با توجه به سلیقه مخاطب استفاده می شود. امروزه بسیاری از نمونه های چشم گیر و فوق العاده زیبا از ماربل ناخن طراحی شده اند که نظر همه شما عزیزان را به خود جلب می کنند.

طراحی ماربل ناخن به چه صورت اجرا می شود؟

 

5 مرحله اجرای ماربل ناخن

برای آنکه بتوانید این سبک طراحی ناخن را در زیباترین شکل ممکن انجام دهید، می توانید از 7 روش زیر با توجه به سلیقه خود استفاده کنید.

5 مرحله اجرای ماربل ناخن

  1. استفاده از قلم مو مخصوص

در این روش، بعد از اجرای کاشت ناخن، سه رنگ لاک ژل را انتخاب کرده و به روی یک سطح صاف می ریزیم. سپس یک چوب نازک را به صورت مورب از رنگ ها رد کرده و قلم مو را درون آن ها وارد می کنیم. در نتیجه می توانید به آرامی قلم را روی ناخن حرکت دهید تا رنگ ها پخش شوند.

  1. اجرای طراحی ماربل به صورت قطره ای

در این ترفند، رنگ های دلخواه را در نظر گرفته و به صورت قطره ای به روی سطح ناخن می اندازیم. سپس به کمک یک قلم مو نازک، به روی آن ها به آرامی می کشیدم تا به صورت ابر و بادی در آیند. در نتیجه برای استحکام و ماندگاری از تاپ کت استفاده می شود.

  1. طراحی ماربل با خطوط صاف

بعد از اجرای کاشت، هر رنگی که مدنظر دارید، به صورت یک خط روی ناخن بکشید. سپس به کمک قلم مو آن را پخش می کنید. این ترفند را می توانید با انواع رنگ های دلخواه انجام دهید تا حالت ابر و بادی را به دست آورد. در نتیجه با پودرهای اکلیلی قابل تزئین شدن است.

  1. واتر ماربل

از روش های رایج که همه شما با آن آشنایی دارید، واتر ماربل یا همان طراحی ماربل با آب است. در این ترفند، به قطره های لاک درون آب یک چرخش منظم می دهیم. بنابراین ناخن را درون آن قرار می دهیم تا طرح ایجاد شده به روی ناخن بیوفتد.

  1. طراحی ماربل با خطوط افقی و پشت سر هم

در این روش، برای اجرای این طرح، می توانید 3 رنگ مورد نظرتان را مشخص کنید. در نتیجه از هر رنگ، خطوط افقی و پشت سر هم به روی ناخن می کشید. سپس با سر قلمو در همان جهت، خطوط را پخش می کنید.

اجرای هر یک از روش های بالا، به میزان مهارت و تخصص ناخن کار مربوط می‌شود. بنابراین نمی توان برای اجرای آن یک ترفند همیشگی و یکسان در نظر گرفت. برای آنکه بتوانید جذاب و زیباترین طراحی ماربل را داشته باشید، بهتر است انجام آن را به یک ناخن کار حرفه ای واگذار کنید. اجرای این طراحی به روی کاشت ناخن و در نتیجه ژل، باعث می شود تا ماندگاری آن بیشتر شود.

کلام آخر

ماربل ناخن از طراحی های شگفت انگیزی است که همه بانوان خوش سلیقه به آن علاقه مند هستند. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه خود، ترکیب رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و آن را اجرا کنید. تنها یک ناخن کار و طراح ناخن حرفه ای می تواند از عهده اجرای این طرح برآید. چرا که انجام آن به ظرافت و مهارت خاصی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *