مراحل آرایش فانتزی

از انواع میکاپ های پرطرفدار، می توان به آرایش فانتزی اشاره کرد. این سبک در دنیای مد و فشن پر طرفدار است. همچنین توانسته نظر دختر خانم های زیادی را به خود جلب کند. آرایش های فانتزی همیشه نشاط و انرژی بیشتری را برایتان به ارمغان می آورند و برای جشن و مهمانی مناسب هستند. بهتر است در ادامه با مراحل آرایش فانتزی آشنا شوید.

مراحل آرایش فانتزی

8  مورد از مراحل میکاپ فانتزی

اگر در جشن و مهمانی دوست دارید یک میکاپ متنوع داشته باشید، بهتر است که میکاپ فانتزی را امتحان کنید. جالب است بدانید که این روش اگر به درستی اجرا شود، به همه افراد می آید و محدودیتی ایجاد نمی کند. تنها کافی است برای اجرای این سبک متنوع از میکاپ، مانند مراحل زیر عمل کنید:

  1. شستشو پوست صورت

فرقی نمی کند که صورت شما آرایش داشته باشد یا خیر. در هر صورت بهتر است که قبل از شروع میکاپ، با یک شوینده مخصوص آن را کاملا بشویید. به صورتی که هیچ گونه چربی در پوست شما باقی نماند. در این روش بهتر است از شوینده های با کیفیت استفاده کنید تا پوستتان آسیب نبیند.

شستشو پوست صورت

  1. آماده‌سازی پوست صورت

مرحله دوم، به پاکسازی عمیق پوستی به وسیله تونر و استفاده از ماسک های تنظیم کننده سبوم پوست اختصاص پیدا می کند. در واقع این مرحله نقش مهمی را در بهتر شدن میکاپ به عهده دارد. چرا که باعث می شود تا پوست شما صاف و براق شده و کرم و سایر موارد میکاپ به خوبی به روی پوست قرار بگیرند.

آماده سازی پوست صورت

  1. زیرسازی میکاپ فانتزی

وقت آن رسیدن است که زیرسازی پوست خود را به صورت کامل انجام دهید. در این مرحله می توانید به کمک کانتورینگ نواقص پوست خود را بپوشانید. جای جوش، لکه ها و آفتاب سوختگی و سایر مشکلات پوستی به راحتی به وسیله کانتور قابل پوشاندن است.

زیرسازی میکاپ فانتزی

  1. کرم پودر مناسب

در این بخش لازم است تا کرم پودر مناسب پوست صورت خود را انتخاب کنید. این کرم پودر باید تنها یک درجه از پوست شما روشن تر بوده و رنگ غیر طبیعی نداشته باشد. پس به خوبی آن را به کمک یک براش مخصوص به روی پوست خود فیکس کنید.

کرم پودر مناسب

  1. میکاپ چشم ها

در آرایش فانتزی، میکاپ چشم ها از اهمیت زیادی بهره مند است. در واقع رنگ و ترکیباتی که در این بخش صورت به کار می‌روند، باید روشن و جذاب باشند. انتخاب کردن آن ها می تواند با توجه به رنگ لباس و یا سلیقه شما صورت بگیرد.

 

  • کانسیلر چشم: در ابتدا کانسیلر چشم را در زیر و پشت پلک به خوبی فیکس کنید.
  • سایه: سایه خود را در رنگ بندی های روشن و در رنگ دلخواه انتخاب کنید. زدن سایه از اهمیت زیادی بهره مند است. (نکته قابل توجه اینجاست که می توانید رنگ فانتزی را در سایه و یا در خط چشم استفاده کنید) در این بخش سایه دلخواه را زده و به خوبی با براش مخصوص فید می کنید.
  • خط چشم: اگر سایه خود را رنگی انتخاب کرده اید، می توانید از خط چشم مشکی استفاده کنید. کشیدن خط چشم بهتر است با توجه به فرم چشم هایتان صورت بگیرد. چرا که کشیدن خط چشم اهمیت زیادی در کشیده تر شدن یا گردتر شدن چشم ها دارد.
  • ریمل یا مژه مصنوعی: می توانید برای خوش حالتی چشم های خود، از انواع مژه های مصنوعی متنوع استفاده کنید.

میکاپ چشم ها

  1. میکاپ گونه

برای گونه ها بهتر است از رنگ رژ گونه ای استفاده کنید که با تناژ میکاپ شما همخوانی داشته باشد. رژ گونه های صورتی، قرمز، نود و یا قهوه ای به توجه به سلیقه تان قابل استفاده هستند. پس بهتر است که در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

میکاپ گونه

  1. میکاپ لب

از آنجایی که در میکاپ فانتزی، آرایش چشم ها غلیظ تر است، میکاپ لب باید روشن تر باشد. در واقع انتخاب رژ لب های تیره برای میکاپ فانتزی با سایه و خط چشم رنگی و غلیظ مناسب نیست. پس می توانید از رنگ های نود و روشن استفاده کنید.

میکاپ لب

  1. آرایش ابرو

برای آنکه ابروهای مرتب و صافی داشته باشید، بهترین ترفند، استفاده از لیفت ابرو می باشد. همچنین می توانید فضای خالی بین آن ها را با سایه ابرو و هاشور ابرو طبیعی پر کنید. ریمل های ابرو رنگی گزینه مناسبی نیستند.

آرایش ابرو

کلام آخر

انجام مراحل آرایش فانتزی به هیچ عنوان سخت نیست و تنها به مهارت و ایده های نو نیاز دارد. پس به راحتی می توانید میکاپ سلیقه خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *