مراحل کوتاهی مو مدل هالیوودی

با شروع فصل گرما، تنها چیزی که خانم های زیادی سریعا به سراغ آن می روند، کوتاه کردن موها می باشد. از جذاب ترین مدل های مو می توان به کوتاهی مو هالیوودی اشاره کرد که بسیار ترند و پرطرفدار می باشد. این مدل مو با توجه به سلیقه شما قابل انجام است و می تواند زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است به صورت مختصر با مراحل کوتاهی مو مدل هالیوودی آشنا شوید.

5 مرحله کوتاه کردن مو هالیوودی

کشورهای اروپایی همیشه در دنیای مد و فشن چند قدم جلوتر از سایر کشورها هستند. بنابراین ایده برداری از مهارت آن ها در فرهنگ استایل و مد از اهمیت زیادی بهره مند است و باعث می شود تا بتوانیم به روز و مدرن باشیم.

از جمله روش های که باعث می شود تا چهره شما با تغییر چشم گیری روبرو شود، کوتاهی مو به سبک هالیوودی ها می باشد. در این روش می توانید موهای خود را در بهترین شکل کوتاه کرده و خاص و منحصر به فرد باشید. به صورت مختصر، مراحل کوتاهی مو مدل هالیوودی شامل موارد در زیر هستند:

1.     جدا کردن موها

مرحله اول همیشه در کوتاهی به جدایی و تفکیک موها مربوط می شود. پس در این بخش باید موهای خود را در بالای سر به سه بخش تقسیم کنید. به صورتی که بخش جلویی در بالای چشم ها حدود 4 سانت با خط رویش مو فاصله داشته باشد.

اگر بخواهیم این سه بخش را سه گوشه مثلث در نظر بگیریم، یک قسمت از ضلع مثلث در بالای چشم راست و دیگری در بالای چشم چپ در نظر گرفته می شود که فاصله آن ها با خط رویش مو باید رعایت شود. بخش سوم نیز در پشت سر مشخص می شود.

 

2.     شروع کوتاهی از پایین گردن

برای زدن اولین قیچی، باید از پایین گردن شروع کرده و به روی شانه دو بخش موها را به صورت مربعی صاف کرده و کوتاه کنید. موهای بالای سر را به سمت بیرون گرفته و به قسمت بعدی متصل کنید. پستی و بلندی های لازم را به روی بالای سر با توجه به تکنیک قیچی انجام داده و موهای جلو سر را در بلندترین حالت ممکن قرار دهید.

3.     کوتاهی چتری

برای آنکه بتوانید چتری ها را با توجه به مدل مو کوتاه کنید، باید یک بخش مثلثی شکل از بالای چشم جدا کرده و الگو دلخواه را برای کوتاهی به روی آن پیاده کنید. این کوتاهی باید با توجه به سمت رشد مو صورت بگیرد.

کوتاه کردن چتری از آن چیزی که تصور می کنید راحت تر است. تنها باید توجه کنید که کوتاهی آن را به صورت خشک انجام دهید تا اندازه موها کوتاه تر از آن چیزی که تصور می کردید نشود و متناسب با نظر دلخواه شما باشد.

4.     کوتاهی روی سر

در نهایت برای آنکه بتوانید موهای جدا شده روی سر را کوتاه کنید، بهتر است که آن را به صورتی اندازه بگیرید که چشم ها را نپوشاند. این بخش کوتاهی باید با توجه به فرم صورت، خط رویش مو و سایر جزئیات صورت انجام شود تا ظاهر ناخوشایندی ایجاد نکند.

سپس شروع به خرد کردن موها کنید به صورتی که با سایر بخش های مو همخوانی داشته باشد و مدل مورد نظر را نشان دهد. همچنین سایر بخش های باقی مانده کوتاهی را به سمت جلو هدایت کرده و از کوتاه به بلند مرتب کنید. این کوتاهی باید به صورتی باشد که به صورت یک قطره اشک باشد.

5.     کم کردن حجم مو

بخش آخر در کوتاهی موها، برای همه افراد اطلاق نمی شود. از آنجایی که برخی از افراد موهای خیلی پر و حجیم دارند، دوست دارند که در زمان کوتاهی، حجم موهایشان کمتر شود تا مدل موهای کوتاه شده بهتر نمایان شود. بنابراین برای این کار بهتر است که جلوی مو کمی خرد شود.

کلام آخر

از آنجایی که مدل موهای متنوعی وجود دارند، بهتر است که با توجه به سلیقه خود مدلی را انتخاب کنید که به صورت و چهره شما بیاید. در این صورت می توانید فصل تابستان را در بهترین شکل ممکن بدون آن که موهایتان گرمای بیشتری را برای شما به وجود آورد پشت سر بگذارید. همچنین بهتر است که کوتاهی موها را توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *