معرفی آموزش مدل مو پروانه ای دخترانه ساده و زیبا

از انواع مدل موهای استایل موها که فوق العاده شیک و جذاب است و برای دخترخانم های خوش سلیقه مناسب می باشد، می توان به مدل مو پروانه ای اشاره کرد. این استایل کمک می کند تا بتوانید در هر مهمانی زیبا به نظر برسید و چهره ای جذاب و شاداب داشته باشید. بهتر است در ادامه با ترفندهای آموزش این مدل مو آشنا شوید.

 

7 روش آموزش مدل مو پروانه ای دخترانه

استایل کردن موها یکی از موارد بسیار مهمی است که باعث می شود بتوانید همیشه شیک و زیبا به نظر برسید. اما اگر از مدل های رایج خسته شده اید، بهتر است که مدل پروانه ای را امتحان کنید. این نوع استایل موها خاص و جذاب است و باعث می شود تا چهره جذاب تری داشته باشید.

در ادامه سعی کردیم به صورت مختصر، مراحل کلی را برای آموزش پروانه ای موها به شما یاد دهیم. به این صورت می توانید بدون رفتن به آرایشگاه، به راحتی این مدل مو را امتحان کرده و از نتیجه آن لذت ببرید. این ترفندها به شرح موارد ذکر شده در زیر هستند:

1.     شستن و تمیز کردن موها

در مرحله اول، بهتر است که موهایتان را کاملا بشوئید و تمیز کنید. همچنین اجازه دهید تا کاملا خشک شود. این به استایل بهتر مدل مو شما کمک می کند. همچنین باعث می شود تا موهایتان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

2.     اتوکشی موها

برای آنکه بتوانید شینیون پروانه ای شکل را به بهترین شکل ممکن بدون نقص انجام دهید، بهتر است که موهای خود را بعد از آن که کاملا خشک شد، اتو بکشید. صاف شدن موها به ایستایی بهتر مدل مو و حالت پذیری عالی تر آن کمک می کند.

3.     موهایتان را دم اسبی ببندید

برای اجرای این مدل، بهتر است که به کمک یک کش قیطونی ساده و مشکی رنگ که نمایان نشود، موهای خود را در بالای سر دم اسبی ببندید. بعد از آن، بهتر است که جلوی سر خود را اسپری فیکس کننده بزنید تا ثبات بیشتری داشته باشد.

4.     تقسیم بندی موها

موهایی را که بستید به خوبی شانه کنید و به روی آن ها اسپری فیکس بزنید. سپس آن را به دو بخش تقسیم کنید و جدا نگه دارید تا موها قاطی نشوند.

5.     پروانه ای کردن دو طرف موها

در این مرحله وقت آن است که موهای خود رابه صورت پروانه ای دراورید. برای این کار ابتدا یک سمت موها را بپیچانید و جمع کنید تا نظم بهتری در کار باشد. در نتیجه سمت آزاد موها را باید بافت بزنید. بافت پروانه ای به این صورت است که یک تار موها را ثابت نگه داشته و برای ادامه بافت، از تارهای دیگر گرفته وکم کم به پایین می آیید. به صورتی که یک بافت پرده ای شکل ایجاد شود.

6.     متصل کردن دو بافت به یکدیگر

در نتیجه انتهای هر دو موهای بافته شده را به یکدیگر وصل کنید و آن را به زیر سر برده و در زیر کش مو فیکس کنید. استایل ایجاد شده برای آنکه شبیه به پروانه شود، بهتر است که با یک ربان یا اکسسوری جذاب وسط موها را جمع کنید.

7.     اسپری فیکس کننده

در نهایت برای آنکه موهای شما تکان نخورد و تا پایان مهمانی و جشن ثابت بماند، بهتر است که اسپری فیکس کننده را استفاده کنید تا حالت پذیری خودش را حفظ کند. همچنین با توجه به سلیقه خود می توانید اگر موهایتان چتری دارد، چتری ها را جلو صورت بریزید و به آن ها حالت دهید.

در واقع تزئین موها و استفاده از اکسسوری ها یا آرایش جلوی موها به سلیقه شما وابسته است. می توانید با توجه به مدل لباس و یا مدل موهای مورد علاقه تان، آرایش موها را انجام دهید. مدل پروانه ای شاید از ظاهر سخت به نظر برسد. اما اینطور نیست و در سریع ترین زمان با کمی دقت قابل انجام است.

کلام آخر

امیدوارم که آموزش مدل مو پروانه ای دخترانه ساده و زیبا برای شما مناسب بوده و بتوانید از آن در استایل کردن موهایتان به راحتی استفاده کنید. این مدل مو زیبا و شیک، برای فصل تابستان که گرم و طاقت فرساست مناسب است و باعث می شود تا یک استایل شیک داشته باشید

دوره‌های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *