آموزش مش کلاهی و تکنیک فیس فریم

از پرطرفدارترین روش های زیبایی مو در بین بانوان، مش کلاهی و فیس فریم می‌باشد. این روش همواره با گذشت سال ها باز هم مورد توجه قرار دارد و چهره شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. با این وجود این روش باید زیر نظر متخصصین حرفه ای و آموزش دیده انجام شود تا موهای شما آسیب نبیند. به این ترتیب بهتر است که ابتدا اطلاعات کاملی را در رابطه با آموزش مش کلاهی و تکنیک فیس فریم به دست آورید.

مش کلاهی و فیس فریم چیست؟

همه شما بارها با روش های رنگ و مش کلاهی آشنا شده‌اید و حتی آن را تجربه کرده‌اید. فیس فریم نیز یکی از تکنیک های فوق العاده شیک و پرطرفدار است که در لاین مش و رنگ مو از آن به صورت گسترده استفاده می‌شود. این روش در واقع نوعی بالیاژ مو محسوب می‌شود که با اضافه کردن روشنایی بیشتر در جلوی موهای شما، چهره تان را جذاب تر و زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این تکنیک بسیار مورد پسند بانوان خوش سلیقه قرار گرفته و به یکی از روش های محبوب در سالن های آرایشگاهی تبدیل شده است. از جذاب ترین تکنیک های مش کردن موها، فیس فریم است که به مهارت و آموزش اختصاصی نیازمند می‌باشد. چرا که سلامت موهای شما از هر نظر حائز اهمیت است. فیس فریم به اصطلاح عامیانه تر، به روشی گفته‌می‌شود که قاب صورت شما را در بر می‌گیرد و آن را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

آموزش مش کلاهی

در آموزش مش کلاهی و تکنیک فیس فریم بهتر است بدانید که این دو روش در مراحل اجرا متفاوت می باشند. پس بهتر است که با روش های هر یک از آن ها به صورت جداگانه آشنا شوید. مش کلاهی روشی است که با توجه به سلیقه شما کل یا بخشی از موها را به خود اختصاص می‌دهد.

این روش همانطور که از نام آن پیداست، به کلاه مخصوص نیازمند است. این کلاه دارای سوراخ های ریزی می باشد که محل بیرون کشیدن موها را مشخص می کنند. پس این اطمینان را شما به می‌دهد که تمامی هایلایت ها به صورت مساوی و با دقت انجام می‌شوند. مراحل مش کلاهی به صورت مختصر شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

  1. بعد از شانه و مرتب کردن موها مش کلاهی به روی سر قرار داده‌می‌شود.
  2. به کمک قلاب باریک، موها از درون سوراخ ها با ظرافت بیرون کشیده‌می‌شوند.
  3. پودر مخصوص دکلره، رنگ، اکسیدان و روغن چرب کننده و سشوار باید در دسترس قرار داده‌شوند.
  4. به کمک فرچه مخصوص، موهای خارج شده از کلاه رنگ می شوند.
  5. در مرحله آخر بعد از رنگ گرفتن موها، بخش‌های رنگ شده، شسته و سشوار کشیده می‌شوند.

آموزش تکنیک فیس فریم

در آموزش مش کلاهی و تکنیک فیس فریم بهتر است بدانید که این تکنیک در مراحل اجرا کمی متفاوت است. به این صورت که به کلاه مش نیازی ندارد و در این روش باید به سراغ فویل بروید. به این صورت یک لایه از جلوی موها برداشته‌شده و با پودر دکلره روشن می‌شود. در نتیجه رنگ مورد نظر به روی آن اعمال شده و قاب چهره شما را در بر می‌گیرد.

انواع تقسیم بندی‌های متنوعی در این تکنیک به کار برده می‌شوند که می‌توان به استفاده از شلال اشاره کرد. بهتر است بدانید که این روش‌ها با توجه به رنگ دلخواه برای خانم‌ها و حتی آقایان مناسب است و می‌توانید به بهترین شکل از آن‌ها استفاده کنید و چهره‌ای متفاوت و جذاب داشته‌باشید.

کلام آخر

در مقاله آموزش مش کلاهی و تکنیک فیس فریم بهتر است بدانید که این روش ها از بهترین تکنیک‌های زیبایی موها می‌باشند که مورد توجه همه افراد قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه اینجاست که از آنجایی که طریقه رنگ و مش و متریال آن‌ها به روی سلامت موهای شما بسیار تاثیرگذار می‌باشد، بهتر است که انجام آن را برای زیبایی بیشتر و حفظ سلامت موهایتان به یک سالن آرایشگاهی معتبر و شناخته‌شده واگذار کنید که کیفیت مواد و جلب رضایت مشتری را هدف اصلی خود قرارداده‌است.

اگر علاقه به شرکت در دوره مش کلاهی و فیس فریم هستید در اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *