آموزش کشیدن خط چشم

یکی از بهترین ترفندهای آرایشی که به جذاب تر شدن چشم های شما کمک می کند، کشیدن خط چشم می باشد. از نظر برخی از افراد خط چشم کشیدن کار سخت و دشواری می باشد. اما اگر بدانید که چطور باید این کار را انجام دهید، می توانید یک آرایش جذاب و چشم گیر داشته باشید. پس بهتر است با برخی از ترفندهای آموزش کشیدن خط چشم آشنا شوید.

ترفندهای کاربردی برای کشیدن خط چشم

بدون شک یکی از سخت ترین کارها برای خانم ها کشیدن خط چشم می باشد. چرا که کشیدن آن به ظرافت زیادی نیازمند است و افراد مبتدی قادر به انجام آن به راحتی نیستند. در واقع بدون اطلاع از ترفندهای مهم نمی توانید یک خط چشم بی نقص داشته باشید.

نکته مهم در استفاده از این ترفندها، تکرار و تمرین و در عین حال استفاده از وسایل و تجهیزات با کیفیت و با استفاده آسان برای کشیدن خط چشم می باشد. به این صورت می توانید چشم هایی گیراتر داشته باشید که چهره شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

آموزش کشیدن اصولی خط چشم

برای آنکه بتوانید به صورت اصولی کشیدن خط چشم را یاد بگیرید، بهتر است که مراحل زیر را دنبال کنید. به این صورت می توانید بهترین و بی نقص ترین خط چشم را داشته باشید.

نوع خط چشم

در ابتدای کار بهتر است که خط چشم مناسب خود را انتخاب کنید. برای افراد مبتدی که تازه کار هستند، بهترین نوع خط چشم، نوع ماژیکی می باشد که نرم و راحت است و به روی پلک شما در سریع ترین زمان کشیده می شود.

آماده سازی چشم

بهتر است قبل از شروع، ابتدا چشم خود را کاملا تمیز و عاری از مواد آرایشی کنید. سپس از پرایمر برای پشت پلک خود استفاده کنید تا آرایش شما تثبیت پیدا کند. همچنین بهتر است سایه قبل از زدن خط چشم استفاده شود. استفاده از کانسیلر نیز در این مرحله از کشیدن خط چشم فراموش نشود.

دقت و تمرکز

بهتر است به هیچ عنوان حواس خود را پرت نکنید. پس با دقت زیاد از وسط پلک شروع کرده و تا بخش بیرونی چشم خط چشم را ادامه دهید. باریک و یا پهن بودن آن را بهتر است با توجه به حالت چشم های خود انتخاب کنید. بهتر است از بستن چشم ها در کشیدن خط چشم خودداری کنید. چرا که بستن چشم ها می تواند تمرکز شما را از بین برده و باعث خراب شدن آن شود.

استفاده از نقطه چین

از مهمترین روش های کشیدن خط چشم، می توان به استفاده از نقطه چین اشاره کرد. تنها کافی است روی خط مژه شروع به کشیدن نقطه های ریزی کرده و در نهایت آن ها را به یکدیگر متصل کنید. برای کسانی که از لرزش دست بهره مند هستند، این ترفند بهترین آموزش کشیدن خط چشم محسوب می شود.

استفاده از چسب برای کشیدن خط چشم

برای آنکه بتوانید یک خط چشم صاف و بی نقص بکشید، می توانید از چسب استفاده کنید. در این روش می توانید چسب را در گوشه بیرونی چشم بچسبانید. به این صورت می توانید به راحتی خط چشم را از گوشه بیرونی و مماس به چسب بکشید.

کشیدن خط چشم با دسته قاشق

یکی از ساده ترین روش های کشیدن خط چشم، استفاده از قاشق است. تنها کافی است دسته قاشق را کناره چشم خود قرار داده و سپس در قسمت بیرونی و مماس دسته قاشق خط چشم را بکشید. به همین راحتی می توانید یک خط چشم دنباله دار داشته باشید.

کشیدن خط چشم با شابلون گربه ای

انواع شابلون های گربه ای طراحی شده اند که به شما در کشیدن یک خط چشم جذاب و صاف کمک می کند. این شابلون ها در سریع ترین زمان باعث می شود بتوانید خط چشم دلخواه خود را طراحی کنید. پس برای افراد مبتدی، این شابلون بهترین گزینه محسوب می شود که از همه فروشگاه ها قابل تهیه می باشد.

کلام آخر

آموزش کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی به کمک ترفندهای ذکر شده به راحتی قابل انجام است. به این صورت می توانید با تکرار و تمرین بهترین خط چشم را بکشید و چشم هایی زیبا داشته باشید. توجه به نوع چشم ها در نوع هط چشمی که می کشید بسیار حائز اهمیت است.

برای مشاهده دوره های آموزشی در اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *