انواع مدل شینیون عروس

شینیون کردن موها یکی از مهمترین ترفندهای آرایش مو محسوب می شود. در زمان گذشته تا کنون از انواع شینیون های متنوع برای عروس خانم ها استفاده می شد که روز به روز با تنوع زیادی روبرو شد. این تنوع تا جایی ادامه یافت، که امروزه شاهد یک تغییر چشم گیر از شینیون عروس در سالن های آرایشگاهی معتبر هستیم. بهتر است در ادامه با انواع مدل شینیون عروس آشنا شوید.

مدل های ترند شینیون عروس

یکی از اصلی ترین فاکتورها در مراسم عروسی، شینیون می باشد که باید خاص و منحصر به فرد باشد. همچنین شینیون باید به صورتی باشد که با نوع لباس و چهره هماهنگی داشته باشد تا ظاهر خوشایندی به همراه آورد. بهتر است بدانید که تنوع زیادی از انواع شینیون وجود دارد که امروز سادگی و شیک بودن اولویت قرار دارد.

نکته مهم در شینیون کردن موها، داشتن مهارت و سلیقه است که کمک می کند تا بتوانید جمع کردن مو را در بهترین شکل ممکن انجام دهید. بهتر است بدانید که اهمیت به نوع مراسم، نوع لباس و آرایش و چهره در مدل شینیون تاثیر زیادی دارد.

شینیون جمع شده مدل اروپایی

از مدل های خاص شینیون که در انواع فیلم های هالیوودی بارها دیده اید، مدل جمع شده در انتهای سر است. این مدل شیک و ساده، جلوه جذابی به همراه دارد و برای انواع پیراهن های پوشیده مناسب است. می توانید از آن برای موهای بلند استفاده کنید و یک چهره زیبا و جذاب در روز عروسی داشته باشید.

 

مدل اروپایی

 

مدل شینیون عروس بالای سر

در این مدل، شینیون تفکیکی از بافت هلندی و موهای جمع شده در بالای سر می باشد. در واقع تزئین موها به وسیله تاج و تور، این نوع شینیون را فوق العاده خاص و زیبا می کند. پس می توانید آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و جذاب ترین عروس سال شوید.

 

عروس بالای سر

 

شینیون موهای پر

یکی از بهترین مدل هایی که برای موهای پر و بلند استفاده می شود، این مدل می باشد. این طراحی جذاب از شینیون ساده و شیک است و چهره شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده و قاب می گیرد. تاج و تور نیز می تواند جلوه موهای شما را بیشتر کند که مورد پسند همه خانم های خوش سلیقه قرار دارد.

 

مدل موی پر

 

شینیون عروس باز کرلی

از مدل هایی که به شدت ساده و زیباست، این مدل می باشد. البته لازم است بدانید که این مدل برای موهای بلند بهتر است. در این روش موها به صورت باز و بسته جمع شده و قسمت آزاد کرلی می شوند. استفاده از یک تاج، زیبایی موهای شما را دو چندان خواهد شد.

 

کرلی

 

شینیون بسته عروس اروپایی

از مدل های ساده و شیک اروپایی می توان به این مدل اشاره کرد. اغلب عروس هایی که به سادگی علاقه مند هستند، می توانند این مدل را انتخاب کنند. در آن موها به سمت بالا جمع شده و جلوه جذابی به همراه می آورد. می توانید برای لباس عروس بسته از این مدل استفاده کنید که فوق العاده شیک و جذاب است.

 

عروس اروپایی

 

شینیون خاص عروس

اگر به دنبال یک مدل خاص و جذاب هستید، که چهره شما را تحت تاثیر قرار دهید این مدل برای شما مناسب است. البته لازم است بدانید که این مدل شینیون برای موهای پر و تیره مناسب تر است. از آن می توانید برای درخشیدن در سالن عروسی استفاده کنید و نظر همه را به خود جلب کنید.

 

عروس خاص

 

شینیون عروس باز و ساده

از مدل های ساده و شیکی که از آن به راحتی می توانید برای موهای بلند و کوتاه استفاده کنید، این مدل محسوب می شود. در این شینیون موها کاملا باز بوده و تنها بخش کوچکی از آن در پشت سر برای بستن تور جمع می شود. سپس موهای آزاد کرلی شده و خود نمایی می کند. این مدل در عین سادگی از جذابیت زیادی بهره مند است.

 

عروس ساده

 

کلام آخر

خاص بودن در روز عروسی یکی از آرزوهای دختر خانم ها می باشد. بنابراین بهتر است که برای رسیدن به یک زیبایی چشم گیر، از بهترین مدل های ترند شینیون استفاده کنید. انواع مدل های متنوعی وجود دارند که بهتر است انجام آن را به یک سالن حرفه ای واگذار کنید. چرا که تنها آن ها می توانند بهترین سبک شینیون به روز و ترند را برای شما اجرا کنند.

برای مشاهده دوره‌های آموزش شینیون در اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *