بهترین تکنیک‌های گریم عروس

اگر به دنبال این هستید که مشتری عروس خود را به گونه ای آرایش کنید که رضایت او را به دست آورید، بهتر است که با به روزترین و بهترین تکنیک‌های گریم عروس آشنا شوید. پس دیگر وقت آن رسیده است که متدهای قدیمی را دور ریخته و مهارت خود را در زمینه آرایشگری تقویت کنید. از آنجایی که آرایشگری هر روز با تجربه های جدید روبرو است، باید بتوانید مهارتتان را با آن ها هماهنگ کنید تا در کار خود موفق شوید.

چه تفاوتی بین میکاپ و گریم وجود دارد؟

قبل از آنکه با بهترین تکنیک‌های گریم آشنا شوید، بهتر است بدانید که میکاپ و گریم یکسان نیستند و تفاوت های مهمی بین آن ها وجود دارد. به این صورت که میکاپ به آن دسته از آرایش های روزمره اختصاص پیدا می کند که همه ما در طول روز انجام می دهیم و نیاز به تکنیک خاصی ندارد.

اما گریم به آن دسته از زاویه سازی و از بین بردن نواقص صورت گفته می شود که چهره شما را به صورت کلی تغییر می دهد. بنابراین بهتر است که میکاپ را با گریم اشتباه نگیرید و ذهن خود را متمرکز یادگیری تکنیک های به روز و جدید برای گریم تخصصی چهره کنید.

برترین تکنیک های گریم عروس

کسانی که در این حوزه شغلی فعالیت می کنند و به سبک آرایش و گریم عروس علاقه مند هستند، باید روز به روز با تکنیک های جدید بیشتر آشنا شوند تا بتوانند قدم به قدم با مد روز آرایشگری پیش بروند. بنابراین بهتر است با جدیدترین و بهترین تکنیک های گریم عروس آشنا شوید.

آماده کردن پوست

این که آرایش به روی پوست صاف و یکدست جذاب تر می شود، قابل انکار نیست. به همین دلیل بهتر است که قبل از شروع گریم، پوست صورت تحت مراقبت های مناسب از جمله اسکراب، ماسک صورت، آبرسان و … قرار بگیرد.

توجه به فصل برگزاری عروسی

نکته مهمی که کمتر کسانی به آن توجه می کنند، فصل برگزاری عروسی است. از آنجایی که هر فصل دارای رنگ و محصولات آرایشی خاص خود با توجه به آب و هوا می باشد، بهتر است که توجه به این نکته را فراموش نکنید. برای نمونه فصل تابستان به رنگ های شاد، مات و محصولات ضد آب و ضد چربی نیاز دارد.

تست کردن میکاپ

نکته مهمی که باعث می شود چهره تحت تاثیر گریم قرار بگیرد، اطمینان پیدا کردن از همخوانی گریم با نوع چهره، رنگ موها، حالت چشم ها و سایر اجزای صورت است. بنابراین قبل از انجام گریم اصلی، بهتر است که سبک انتخاب شده برای گریم برای یکبار هم که شده به روی چهره عروس تست شود. این کار نه تنها مشتری را از سبک و رنگ آرایش خود مطمئن می کند، بلکه باعث می شود تا احتمال خطا و اشتباه در گریم اصلی کم شود.

برای دیدن دوره‌های میکاپ کلیک کنید

رنگ محصولات آرایشی

رنگ کرم پودر، رژگونه، هایلایتر، رژ، سایه و سایر محصولات آرایشی باید با چهره همخوانی داشته باشد. برای مثال اغلب آرایشگرها به رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست توجهی نمی کنند. همین امر باعث روشن تر یا تیره تر شدن چهره می شود که جلوه خوشایندی ندارد.

افزایش ماندگاری آرایش

پرایمر و فیکسر از دسته مهمترین و اصولی ترین محصولات آرایشی برای گریم عروس محسوب می شوند. پس یکی از بهترین تکنیک های گریم عروس استفاده از این دو محصول می باشد. چرا که باعث افزایش ماندگاری و ثبات آرایش می شوند.

آرایش اجزای صورت

به صورت کلی، آرایش کردن چشم ها، لب و ابرو باید به صورتی انجام شود که رنگ آن ها از یک خانواده بوده و با اجزای صورت همخوانی داشته باشد. همچنین نحوه گریم کردن این سه نقطه در چهره به صورت قابل توجهی به روی جذابیت و یا ناخوشایند شدن چهره شما تاثیر گذار است.

به این صورت که سبک آرایشی که انتخاب می کنید، باید با رنگ موها، رنگ چشم و حتی رنگ جواهرات و لباس همخوانی داشته باشد. توجه به این نکات، کیفیت و ارزش گریم شما را تا بی نهایت بالا می برد.

کلام آخر

استفاده از بهترین تکنیک‌های گریم عروس یکی از مهمترین مواردی است که شما را به یک گریمور حرفه ای و کاربلد تبدیل می‌کند. در واقع دلیل نارضایتی بیشتر افراد از گریم خود عدم اهمیت آرایشگر به این تکنیک ها و نکات می باشد.

برای ثبت نام در دوره‌های آرایش عروس در اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *