بهترین روش های جوانسازی پوست

نگرانی افراد از چروک و پیر شدن پوست صورت امروزه به یکی از دغدغه های مهم تبدیل شده است. اما نیازی به نگرانی نیست. چرا که ترفندهای بسیار مهمی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بتوانید به جوانسازی پوست خود کمک کنید. برای آشنایی با این روش های جوانسازی پوست با ما همراه باشید.

 

6 روش جوانسازی پوست صورت

آسیب های پوستی، چین و چروک ها، شل شدن پوست و جای لک و آکنه، همه و همه دست به دست هم می دهند تا چهره شما را پیرتر از آن چیزی که هستید نشان دهند. به همین دلیل باید به کمک روش های مهمی که مانند یک راز هستند و کمتر کسی از آن ها با خبر است، به جوانسازی پوست خود کمک کنید.

جالب است بدانید که این روش ها ساده و در عین حال تاثیر گذار هستند. به همین دلیل است که می توانید به خوبی از آن ها استفاده کنید و این ترفندها را در روتین پوستی خود قرار دهید. در واقع به مجموعه ترفندهایی که برای صاف و زیبا شدن پوست انجام می دهند جوانسازی می گویند.

1.     آر اف فرکشنال

از روش های جوانسازی پوست که به از بین بردن چین و چروک های پوستی کمک می کند، جای جوش و آکنه و هر گونه لک را از بین می برد، آر اف فرکشنال می باشد. این روش حتی می تواند به ترمیم سوراخ ها و حفره های روی صورت نیز بپردازد.

از جمله مهمترین مزایای آن می توان به این اشاره کرد که در سریع ترین زمان شما را به هدف می رساند و عوارض جانبی ندارد. بهتر است که این روش را در یک سالن معتبر و شناخته شده انجام دهید.

2.     درم ابریژن

برای برداشتن لایه سحطی پوست به منظور از بین بردن چین و چروک ها و درمان آسیب های عمقی، از ابزار مخصوصی استفاده می شود که به روش انجام آن درم ابریژن گفته می شود. این ترفند حتی می تواند جای تاتو را نیز برای شما از بین ببرد و از اهمیت زیادی بهره مند است.

3.     هایفوتراپی

یکی از ترفندهای که مدت هاست مورد استفاده قرار می گیرد، هایفوتراپی می باشد. این روش باعث کشیدن پوست صورت شده و یک جایگزین عالی برای جراحی محسوب می شود. چین و چروک های پوست را به صورت چشم گیری کاهش داده و هزینه مطلوبی به همراه دارد که به راحتی برای همه قابل انجام است.

4.     کربوکسی تراپی

از روش های غیر تهاجمی که برای از بین بردن ترک های پوستی، چین و چروک و رفع گودی زیر چشم به کار برده می شود، می توان به این ترفند اشاره کرد. این ترفند مهم به صورت تزریقی می باشد و در بخش های مختلف بدن و صورت قابل انجام است. کربوکسی تراپی کاملا امن است و خطری برای شما به همراه ندارد.

5.     میکرونیدلینگ

حتما نام این روش عالی بارها به گوشتان خورده است. این ترفند به کمک سوزن های بسیار ریز انجام می گیرد و نقش مهمی را در از بین بردن و ترمیم جای جوش و آکنه، درمان ترک پوستی و چین و چروک و … به عهده دارد. بنابراین می توانید از آن به راحتی استفاده کنید. چرا که هزینه بسیار مناسبی نیز برای شما به همراه دارد.

6.     مزوتراپی

از انواع روش های رایج جوان سازی پوست، می توان به مزوتراپی اشاره کرد. این روش برای از بین بردن لکه های پوستی، چین و چروک ها و ترمیم آسیب های پوست به کار برده می شود. همچنین یک روش عالی است که به صورت تزریقی انجام می شود و نیازی به جراحی ندارد. این ترفند مهم از مزایای زیادی بهره مند است که می توان به افزایش مقاومت پوستی و بدون عارضه بودن آن اشاره کرد.

 

چه زمانی جوانسازی پوست لازم است؟

زمانی که پوست شما با آسیب های زیادی از جمله جای جوش، آکنه، حفره های عمیق، چین و چروک، لکه هیا تیره و روشن، جای زخم و … روبرو شده است، می توانید از هر یک از روش های ذکر شده زیر نظر پزشک متخصص استفاده کنید.

 

کلام آخر

با توجه به اینکه صاف و درخشان بودن پوست تاثیر زیادی در جوان نشان دادن چهره شما دارد، می توانید به کمک روش های ذکر شده به راحتی پوستی صاف، درخشان و زیبا داشته باشید.

 

معرفی دوره آموزشی مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *