تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو

اغلب بانوان دوست دارند که ابروهایی خوش حالت و زیبا داشته باشند. چرا که ابروها نقش مهمی را در زیبایی چهره بازی می کنند. بر این اساس، مدتی است که از ترفندهای تاتو و هاشور ابرو برای پرپشت تر نشان دادن ابروها استفاده می کنند. با این وجود که این دو روش کاملا متفاوت هستند، باز هم برخی از افراد به تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو واقف نیستند. تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو

تاتو ابرو چیست؟

یکی از روش های محبوب که مدتی است در بین بانوان طرفدار پیدا کرده است، تاتو ابرو می باشد. در این روش رنگدانه ها به وسیله دستگاه تاتو به روی ابروها اعمال می شوند. البته لازم است بدانید که انجام این ترفند به یک تاتو کار حرفه ای نیازمند است و از عهده هر کسی بر نمی آید.

تاتو در اصل یک روش نیمه دائمی محسوب می شود که ظاهری جذاب به ابروها می بخشد. همچنین می تواند تقارن لازم را در بین هر دو ابرو ایجاد کند و ناهمسانی های آن ها را از بین ببرد. سوزن های مخصوص تاتو طراحی شده اند که به زیر لایه های پوست تزریق شده و فرم دلخواه را ایجاد می کنند.

زمانی که قصد دارید برای تاتو اقدام کنید، بهتر است که ابتدا به فرم صورت خود توجه کنید. چرا که هر مدل ابرویی به هر چهره ای نمی آید و همین امر باعث می شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا نکنید. نکته مهم اینجاست که بهتر است به یک سالن معتبر مراجعه کنید. چرا که مواد استفاده شده باید با کیفیت و تضمین شده باشد.

هاشور ابرو چیست؟

از دیگر روش های پرپشت و حالت دار نشان دادن ابروها، هاشور می باشد. این ترفند نیز به کمک سوزن مخصوص تاتو به صورت تزریقی صورت می گیرد. با  این تفاوت که نحوه طراحی آن به روی ابرو متفاوت است. در هاشور در واقع، تارهای ظریف و زیبایی بین فضای خالی ابروها کشیده می شود.

هاشور ابرو از جلوه طبیعی تری بهره مند است و اگر توسط یک تاتو کار حرفه ای و متخصص اجرا شود، به سختی قابل تشخیص است که ابروهای واقعی شما نیست. اگر دوست دارید که ابروهایتان طبیعی و نچرال به نظر برسد، انتخاب هاشور ابرو برای شما مناسب تر است.

از ظریف ترین تکنیک های فرم دهی به ابرو، هاشور است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بهتر است که در ادامه با کلی ترین تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو آشنا شوید.

چه مواردی تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو را نشان می دهند؟

اینکه هر دو آن ها روش های عالی برای حالت دهی و فرم دهی به ابروها هستند، قابل انکار نیست. اما بهتر است بدانید که تفاوت های رایجی بین این دو وجود دارند که باعث شده است تا سلیقه ها در انتخاب هر یک از آن ها متفاوت باشد.

از اصلی ترین تفاوت این دو ترفند، موقت بودن هاشور و دائمی بودن تاتو ابرو می باشد. در واقع هاشور ابرو بعد از مدتی حالت خود را از دست داده و نیاز به ترمیم دارد. تفاوت دیگری که بین این دو روش وجود دارد، در طبیعی بودن آن ها می باشد.

در واقع تاتو ابرو حالت نچرالی در چهره ایجاد نمی کند و کاملا پیداست. اما هاشور یک ترفند طبیعی است که فرم دهی بی نظیری در ابروهای شما ایجاد می کند. به صورتی که تنها فضای خالی بین ابروها را پر کرده و آن ها را پرپشت تر نشان می دهد.

به صورت کلی هر یک از آن ها از جذابیت و زیبایی مخصوص به خود بهره مند هستند. اما انتخاب آن ها به سلیقه و خواسته شما وابسته است. برای کسانی که ترس از پشیمان شدن دارند، هاشور ابرو بهترین گزینه است که می توانند آن را انجام دهند.

همچنین باید بتوانید با در نظر گرفتن رنگ چشم ها، فرم صورت و رنگ موها برای تاتو زدن اقدام کنید تا ظاهر شما ناخوشایند نشود.

کلام آخر

کسانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دوست دارند که همیشه ابروهایی شیک و زیبا داشته باشند، بدون شک تاتو یا هاشور ابرو برای آن ها بهترین گزینه است. برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه، بهتر است که به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید تا زیر نظر حرفه ای ترین تاتوکاران باشید و از نتیجه کار رضایت مند شوید.

برای آموزش و مشاهده دوره‌های ما کلبک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *