دوره آموزشی خشک کردن مو برای شکل دادن

دوره آموزشی خشک کردن مو برای شکل دادن

حتما شده که تازگی ها در شبکه های اجتماعی دیده اید که موها را به کمک مواد مختلف خشک کرده و به آن ها شکل و حالت می دهند. به ظاهر با دیدن این ویدیوها شاید تصور کنید که این کار به راحتی صورت می گیرد. اما اینطور نیست و باید بتوانید از مهارت کافی در این زمینه بهره مند باشید. 

از آنجایی که هر روز تکنیک های جدیدی در لاین آرایشگری اضافه می شود، باید بتوانید مهارت خود را آپدیت کنید. پس کیمیای هنر، با برگزاری این دوره، به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید به راحتی متدهای جدید را فرا بگیرید. 

در واقع، این روش خشک کردن مو برای شکل دهی به آن، باعث می شود تا مدل های فانتزی و جذابی را بتوان در شینیون اجرا کرد. پس از آنجایی که امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین افراد به دست آورده است، باید بتوانید برای بهبود روند کاری خود، آن ها را یاد بگیرید.

آموزش خشک کردن موی برای شکل دادن
اکستنش مو

هزینه و نحوه برگزاری دوره

در اولین قدم شما با انواع مو آشنا می‌شوید. سپس ابزارهای خشک کردن مو و حالت دادن آن را یاد می‌گیرید. این ابزار و مواد بی ضرر بوده و به موهای مشتری آسیب وارد نمی کنند. اما در عین حال مقاومت داشته و تا یک زمانی می تواند حالت موها را حفظ کند. بنابراین هر آن چیزی که برای این تکنیک نیاز است، در این دوره به شما آموزش داده می شود. هزینه این دوره با توجه به ظرفیت، نوع کلاس ها و مدت زمان آن تعیین می گردد.

نیمه خصوصی

جهت مشاوره رایگان و ثبت نام دوره آموزشی خشک کردن مو برای شکل دادن با ما تماس بگیرید.

بعد ازاتمام دوره اکستنشن مو، چه توانایی‌هایی کسب می‌کنید؟

با آموزش خشک کردن مو برای شکل دادن، شما با ابزار و انواع روش‌های خشک کردن مو آشنا خواهید شد. شما با داشتن مدرک و اموزش در دوره خشک کردن مو برای شکل دادن میتوانید، برای شروع کار در آرایشگاه‌ها اقدام کنید. همچنین با تمرین زیاد و کار روی انواع مدل، سرعت کار شما زیاد می‌شود که در جذب مشتری موثر است. با اتمام این دوره، به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید و کسب درامد داشته باشید. 

اکستنشن مو

بازار کار دوره خشک کردن مو برای شکل دادن

استقبال بسیار زیاد خانم‌ها از خشک کردن وحالت دادن مو در انواع شینیون ها و مدل های فانتزی، باعث شده که بازار این تخصص و حرفه رشد داشته باشد. تخصص در این حرفه و هنر، برای شما کسب درامد خوبی خواهد داشت. چرا که یک تکنیک به روز و مدرن محسوب می شود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

دوره های مرتبط

سوالات متداول

بعد از اتمام دوره چه مدرکی کسب می‌کنم؟

بعد از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش را دریافت می کنید.

چگونه می توانم از کیفیت کلاس های آموزشی شما مطمئن شوم؟

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید.

آیا تمام ابزار مورد نیاز این دوره را خودمان باید تهیه کنیم؟

بله. الزامی است که هنرجویان ابزار دوره را همراه داشته باشند.

آیا بعد از شرکت در دوره خشک کردن مو برای شکل دادن میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری کیمیای هنر، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *