فیس فریم چیست؟

فیس فریم چیست؟ از آنجایی که لاین رنگ و زیبایی در بین افراد بسیار پرطرفدار است، تکنیک های جدیدی در آن به کار برده شده است که به نام فیس فریم شهرت پیدا کرده است. حتما بارها این ترفند به گوشتان خورده است. اما نمی دانید که دقیقا چیست و چه کاری در آن انجام می دهند. پس بهتر است با این تکنیک پرطرفدار و محبوب در آرایش و رنگ مو در جهان آشنا شوید.

 

فیس فریم چیست؟

 

یکی از روش هایی که برای زیباتر شدن چهره به کار برده می شود، بدون شک فیس فریم می باشد. این تکنیک به این صورت است که در آن قاب چهره برجسته تر نشان داده می شود. این تکنیک شیک و پرطرفدار فوق العاده زیبا و عامه پسند است و مورد توجه زنان زیادی قرار گرفته است.

در واقع فیس فریم، مدتی است که وارد صنعت مد و زیبایی شده است و به یکی از راه های رنگ و مش دخترانه و جوان پسند تبدیل شده است. این ترفند را می توان این گونه تعریف کرد که به جداسازی یک لایه موها در بخش جلوی سر که قاب چهره را در بر می گیرد، فیس فریم می گویند.

اگر به دنبال این هستید که یک تغییر عالی در چهره خود ایجاد کنید، ولی دوست ندارید که تمام موهای خود را رنگ کنید، این تکنیک برای شما بهترین انتخاب است. فیس فریم فوق العاده زیبا، سریع و آسان انجام می شود ولی نیازمند مهارت و تخصص یک آرایشگر حرفه ای می باشد.

 

انجام فیس فریم با توجه به نوع صورت

یکی از نکات مهمی که در انجام این ترفند حائز اهمیت است، اجرای فیس فریم با توجه به نوع صورت می باشد. پس بهتر است که در ادامه با آن آشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل از این ترفند استفاده کنید.

فیس فریم برای صورت بیضی

کسانی که صورت آن ها کمی کشیده و بیضی شکل است، باید به سراغ فیس فریم های دودی یا یخی بروند که تضاد زیبایی در چهره این دسته از افراد ایجاد می کند و فوق العاده خاص است.

فیس فریم برای صورت مربع

از آنجایی که صورت های مربع دارای فک تیز می باشند، استفاده از فیس فریم در دو طرف صورت کمی پایین تر از ریشه موها توصیه می شود. با ایجاد کردن لایه های کوتاهی از رنگ در پایین ریشه موها می توان مربع بودن صورت را پوشاند و استایل جذابی ایجاد کرد.

فیس فریم برای صورت قلبی

اغلب افرادی که دارای صورت قلبی شکل می باشند، برای ایجاد تعادل در چهره خود بهتر است که از هایلایت بالیاژ در فیس فریم استفاده کنند. این ترفند باید از زیر استخوان صورت و اطراف فک انجام شود تا بتواند نمای فوق العاده خود را نشان دهد.

فیس فریم برای صورت گرد

افرادی که دارای صورت گرد هستند، بهتر است که از نوع هایلایت این تکنیک استفاده کنند. در این روش فیس فریم به اطراف شقیقه ها و صورت پخش شده و گردی صورت را می پوشاند.

 

آیا فیس فریم برای موهای کوتاه نیز مناسب است؟

از آنجایی که این ترفند یک نوع بالیاژ محسوب می شود، اغلب برای موهای بلند از آن استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید که محدودیتی در آن وجود ندارد و فیس فریم حتی برای موهای کوتاه نیز اگر به درستی انجام شود، می تواند فوق العاده به نظر برسد.

این ترفند در موهای کوتاه باید با هایلایت بیشتر اجرا شود تا بتواند چهره شما را خاص تر جلوه دهد. پس می توان گفت اگر فیس فریم به درستی و توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام شود، می تواند برای شما مناسب باشد. به همین دلیل است که برای انجام این بالیاژ رفتن به یک سالن زیبایی معتبر و شناخته شده توصیه می شود.

 

کلام آخر

در این مقاله قطعا جواب سوال خود را که فیس فریم چیست را گرفته اید و اگر به دنبال این هستید که زیباترین قاب چهره را داشته باشید، می توانید برای یکبار هم که شده، از تکنیک فیس فریم استفاده کنید. این تکنیک به هیچ عنوان به موهای شما آسیب وارد نکرده و در عین حال تغییرات جذابی به روی چهره شما ایجاد می کند. فیس فریم در رنگ بندی های متنوعی قابل اجرا می باشد و می توانید آن را با توجه به رنگ زمینه موهای خود انتخاب کنید و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشید. این روش به دلیل خاص و کم هزینه بودن، بسیار در صنعت مد و آرایش مورد توجه قرار گرفته است.

 

معرفی دوره آموزشی مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *