مدل مو دخترانه

آرایش موها یکی از مهمترین مواردی است که کمک می کند تا همیشه خوش استایل و زیبا به نظر برسید. به این ترتیب مهم است که حالت دادن موها، با توجه به سن و سال شما صورت بگیرد. چرا که تنها در این صورت است که چهره شما را جذاب تر می‌کند. انواع مدل مو دخترانه وجود دارند که می‌توانید از آن ها برای داشتن موهایی زیبا که چهره شما را قاب می‌گیرند استفاده کنید.

انواع مدل مو ترند دخترانه

همانطور که می دانید، مدل آراستن موها از گذشته تا به امروز با تحول زیادی روبرو بوده‌است. به این صورت که امروز سادگی و خاص بودن جایگزین تمام مدل های از مد افتاده قدیمی شده‌است. به این صورت می توانید با انواع جذاب ترین مدل های ترند آشنا شوید که مورد پسند همه دختران قرار گرفته‌است.

مدل مو دخترانه کرلی

از مدل هایی که برای موهای بلند و کوتاه تا روی شانه به راحتی قابل استفاده است، مدل مو کرلی است که فوق العاده خاص و جذاب می باشد. جالب است بدانید که این مدل حتی در زمان های قدیم نیز ترند بوده و همچنان مورد پسند همه دختران خوش سلیقه قرار دارد.

 

کرلی

 

مدل بافت عروسکی

یکی از مدل های دخترانه فوق العاده زیبا، مدل بافت عروسکی است. در این مدل موها به دو بخش تقسیم شده و بافته می شود. سپس می توانید موهای رها شده را کرلی کرده و به روی شانه های خود بریزید. این مدل خاص و جذاب برای موهای بلند مناسب تر است.

 

 

مدل مو مجلسی دخترانه

یکی از مدل های جذابی که برای موهای بلند به کار برده می شود، این مدل خاص و زیباست که از آن برای مهمانی و مجالس و دورهمی های خود می توانید به راحتی استفاده کنید. این مدل موها از ترکیب بافت فرانسوی و دم اسبی بهره برده است که با کمی تغییرات ریز چهره شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

دخترانه

 

مدل مو ساده دخترانه

از مدل هایی که به شدت ترند است و در هر زمان و مکانی می توان برای داشتن یک استایل خاص و زیبا از آن استفاده کرد، این مدل مو دخترانه می باشد. بهتر است بدانید که در این مدل تنها کافی است موهای خود را دم اسبی بسته و قسمت آزاد را ببافید. سپس بخش بافته شده را به صورت گوجه ای در آورید و شاهد زیبایی خاص آن شوید.

 

 

 مدل مو دخترانه سبک جدید

در این مدل ساده و شیک، خواهید  دید که چقدر چهره شما زیباتر می شود. این مدل برای موهای رنگ شده نیز خاص و زیباست. همچنین چهره شما را ظریف و جذاب نشان می دهد. این مدل ترکیبی از بافت ساده به صورت تلی و مدل مو گوجه ای همیشه ترند می باشد که مورد پسند همه دختران قرار دارد.

 

سبک جدید

 

مدل مو دم اسبی ساده

شاید از نظر شما این مدل مو خیلی ساده به نظر برسد، اما همه شما بارها آن را در جشن ها و مهمانی های هالیوودی دیده اید. چرا که در عین سادگی، خاص و فوق العاده است. این مدل مو نیاز به مهارت به خصوصی ندارد و به راحتی می توانید از آن در خانه بدون داشتن ابزار و وسایل آرایش مو استفاده کنید.

 

دم اسبی ساده

 

مدل مو دخترانه ساده با اسکرانچی

از انواع اکسسوری جذابی که امروزه دختران زیادی برای آرایش و بستن موهای خود استفاده می کنند، کش مو اسکرانچی است. اگر فرصت کافی برای آراستن موهای خود برای رفتن به مهمانی ندارید، تنها کافی است موهای خود را به صورت گوجه ای بسته و اسکرانچی را به روی آن استفاده کنید. این مدل در عین سادگی فوق العاده کیوت و جذاب است.

 

مدل موی دخترانه

 

مدل مو مهمانی دخترانه

اگر موهای شما کوتاه است و نمی دانید که چگونه آن را بیارایید، بهتر است که طبق روش زیر عمل کنید. به این صورت در ساده ترین شکل ممکن می توانید موهایی خاص و زیبا داشته باشید.

 

مدل مهمانی

 

کلام آخر

اگر دوست دارید که همیشه زیبا و خوش استایل به نظر برسید، باید به آراستگی موهای خود نیز اهمیت دهید. پس فرقی نمی کند که قصد حضور در چه مهمانی را داشته باشید، در هر صورت می توانید از انواع مدل های ذکر شده برای شیک و خاص بودن استفاده کنید و مانند یک ملکه در جمع بدرخشید.

برای دیدن انواع خدمات آموزشی در اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *