مدل های ترند انواع شینیون

از جذاب ترین روش های آرایش موها، بدون شک شینیون است. وقتی نام شینیون به زبان می آید، قطعا ذهن شما به سمت مدل های قدیمی می رود که در آن زمان طرفداران خاص خودش را داشتند. اما امروزه دیگر از آن ها استفاده نمی شود و روش های ترند و جدیدتری وارد حرفه آرایش موها شده اند، که زیبایی چهره شما را دو چندان می کنند. پس بهتر است در ادامه با انواع مدل های ترند انواع شینیون آشنا شوید.

چه شینیون هایی ترند هستند؟

برای آنکه بتوانید از بهترین سبک شینیون استفاده کنید، بهتر است بدانید که اول از همه باید با مدل های ترند آشنا شوید. انواع سالن های زیبایی حرفه ای، بهترین شینیون را برای شما انجام می دهند و می توانید با توجه به علاقه خود آن ها را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه مدل های ترند انواع شینیون زیاد و متنوع هستند، سعی می کنیم شما را با برخی از به روزترین مدل ها آشنا کنیم که مورد محبوبیت بیشتری در نزد بانوان خوش سلیقه و بازیگران هالیوودی قرار دارند. این دسته از مدل ها به صورت زیر هستند:

شینیون موی ساده

از جذاب ترین و شیک ترین انواع شینیون، بستن موها به سبک چرخشی در پایین گردن می باشد. در این روش می توانید موها را بسته، تارهایی از آن را از کناره گوش رها کرده و به کمک سنجاق های زیبا در کناره های شینیون، ظاهر خاصی به آن ببخشید.

 

شینیون موی ساده

 

شینیون بافت فرانسوی

در این روش، بافت فرانسوی از یک سمت صورت شروع شده و تا پایین گوش ادامه پیدا می کند. در نتیجه ادامه موها نیز بافته شده و با موهای آزاد در زیر گردن جمع می شود. همواره می توانید از گلسر و نگین های جذاب برای زیباتر شدن موها استفاده کنید.

 

شینیون بافت فرانسوی

 

شینیون شل

در این روش، موها در جلوی صورت آزاد رها شده و در بالای سر به صورت شل و گوجه ای بسته می شود. این نوع شینیون از مدل های ترند انواع شینیون محسوب می شود که بسیار در بین جوانان محبوب شده است.

 

شینیون شل

 

شینیون بافت تیغ ماهی

این نوع شینیون برای موهای هایلایت و رنگ شده جلوه خاصی ایجاد می کند. در این روش جلوی سر تا پشت گردن بافت تیغ ماهی به صورت شل انجام می گیرد و باقی موها، در زیر گردن جمع می شوند. این نوع شینیون فوق العاده زیبا و خاص می باشد.

 

شینیون بافت تیغ ماهی

 

 

شینیون ساده بسته و باز

این نوع شینیون ترند، به این صورت است که موها به شکل دم اسبی بسته شده و سپس حالت دار می شود. این سبک فوق العاده زیبا و چشم گیر است و جلوه خاصی ایجاد می کند و به بهترین شکل چهره شما را قاب می گیرد.

شینیون ساده بسته و باز

شینیون باز موج دار

از جدیدترین مدل های ترند انواع شینیون این مدل می باشد که بارها آن را در فیلم های هالیوودی دیده اید. این نوع سبک شینیون موهای بلند فوق العاده جذاب است و زیبایی چهره شما را دو برابر می کند. همچنین بهتر است بدانید که یک سبک دخترانه پر طرفدار می باشد.

 

شینیون باز موج دار

 

شینیون نیمه باز اروپایی

این سبک آرایش موها، به این صورت است که بخشی از موها در بالای سر به صورت بافته شده جمع شده و باقی آزاد رها می شوند. حالت دهی موهای آزاد شینیون شما را فوق العاده جذاب تر می کند و جلوه خاصی به استایل شما در مجالس و مهمانی ها می بخشد.

 

شینیون نیمه باز اروپایی

 

شینیون باز با تاج

در این نوع شینیون موها در حالت عادی به سمت پایین بسته شده و آزاد رها می شود. سپس می توانید از یک تاج برای روی موها به کار ببرید که آرایش موهای شما را زیباتر می کند. این روش فوق العاده شیک می باشد و به سبک اروپایی اجرا می شود که در بین جوانان ترند شده است و پرطرفدار است. اگر دوست دارید در مراسم عقد خود ساده و شیک باشید، این مدل به شما پیشنهاد می شود.

 

شینیون باز با تاج

 

کلام آخر

اگر دوست دارید که آرایش موهای خود را با توجه به مد روز انجام دهید، بهتر است که با مدل های ترند انواع شینیون آشنا شوید. به این صورت می توانید در انواع جشن و مهمانی های خاص، بدرخشید و استایل شیک و مخصوص به خود را داشته باشید. تنها کافی است استفاده کردن از شینیون های قدیمی را کنار بگذارید.

برای آموزش دوره شینیون از طریق لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *